okt 032012
 

Nem értem minek kell címet adni egy napló bejegyzésnek. Simán lehetne 0001, 0002, 0003, vagy 0001, 0010, 0011, ami ugyan az, csak kockásabban.

Voltam tegnap MindenFutás Egyetemén, ami a Petőfi csarnokban volt, és jó hosszúra sikerült, de végig érdekes beszélgetések voltak, úgyhogy repült az idő. Ezután minden hónap első keddjén lesz ilyen összejövetel, ha tudok ott leszek, jó volt más futók történeteit hallgatni.

Ma reggel viszont voltan úszni. A BVSC uszodát vettük célba másodmagammal. Az úszás, és utána a szanunázás nagyon jó volt. Elsőre lenyomtam 500 m-t 42 perc alatt, ami nem tudom, hogy soknak vagy kevésnek számít-e, nekem így több úszásmentes év után pont elég volt. A medence, a víz, az emberek száma teljesen jó volt, de az uszoda többi részéről ezt nem lehet elmondani. Nekem azért nincsenek túl nagy igényeim, de a penészes szauna, a zuhanyzók állapota (vagy van szappan/tusfördő tartó, és nem jön a víz, vagy nincs, és tudsz zuhanyozni), azért már nekem is sok volt. Ráadásul mindezt drágábban, mint pl. a teljesen felújított Szentmihályi uszodában. Szóval többet nem megyek a BVSC közelébe sem, de mivel az úszást szeretném rendszeressé tenni, így már kiválasztára került a jövő heti alkalom helyszíne. Aztán, ha az sem lesz jó megyünk tovább. Tiszta uszoda-turizmus.

Munka után lementem a Margitszigetre, a Spar Maraton (nekem csak 30 km) előtti utolső futásomra. Két kört mentem kényelmes tempóban. Azért még éreztem magamon a megfázás utóhatásait: jó néhányszor kellett köhögnöm olyan igazi mélyrő jövőt ( 🙂 ), és az orrom is folyamatosan folyt. A végére elfogyott a papírzsepim, a nyújtásnál szipogtam is rendesen. Nagyon sokan voltak ma a Szigeten, lehet, hogy azért is, mert ez volt az utolsó szerdai Nike futóklub összejövetel ebben az évben. Lassan véget ér a futószezon. Azért én még terveztem legalább három versenyt idénre: a 30 km-es távot a Spar Maratonon, a pusztaszabolcsi Négy Évszak Maraton őszi 10 km-ét, illetve a Balaton Maraton és Félmaraton félmaratoni távját november közepén. Ez utóbbin szeretném megdönteni a Nike félmaratonon felállított rekoromat. Ehhez néztem edzéstervet a neten, találtam is egy jót, csak az a baj, hogy 12 hetes, nekem meg van hat hetem. Szóval rövidítek rajta, kiderül majd, hogy mennyit ér megnyírbálva.

Most három nap pihi következik, aztán hajrá 30!