okt 092012
 

Elkezdtem a felkészülést a Balaton Félmaratonra, ami november közepén lesz. Szeretnék 1:45 óra alatt célba érni, és ehhez most először “igazi” edzéstervet is követek. Eddig csak a magam által összeírkált edzésterv féleségek szerint futottam, az edzésonline.hu-n viszont találtam egy szerintem egész jó felkészítőt. Mondjuk átírtam rendesen, mert nekem csak 6 hetem van a versenyig, a terv ellenben 12 hetes. Kidobáltam az elejéről a fartlekeket, gondoltam azt eddig is csináltam minden hétfőn, talán nem lesz baj, ha most kihagyom. Elhagytam még azokat a heteket ahol dombfutás volt előírva, az a vasárnapi hosszúknál úgyis elkerülhetetlen lesz, mert Rácalmáson, ahol futni fogom ezeket sok az emelkedő. Ezután már csak azokat a heteket kellett kihagyni, ahol csak futás volt. És már kész is van a Keratomi féle, szépen átszabott 1:45-üs időre felkészítő edzésterv. Szuper! Már csak az a kérdés, hogy mennyire lesz így hatékony. Ha az lesz megosztom, mint 6 hetes edzésterv. 🙂

Igazából már tegnap elkezdtem a végrehajtást, mert a hétfő pihenőnap. 🙂 Azért kettlebelen voltam, ami kifejezetten jó volt a vasárnapi 30 km után. Ma pedig 6×800 m résztáv volt, amit viszonylag könnyedén vettem, bár elég hosszú pihenőket tartottam. Így ment: 03:31.12    03:36.57    03:37.42    03:41.40    03:43.61    03:43.30. Az Endomondo ilyennek mutatja: http://www.endomondo.com/workouts/ldjLKzzmmFo.

Innen még azért van hova fejlődni. Van még rá több, mint öt hetem.