extended essay format requirements how to write your cover letter can you use i in mla research paper sample abstract for dissertation power of love short essay essay on heart valve disease modelli di curriculum vitae svizzero
jan 082013
 

Eltelt tehát a szilveszter is, a magam részéről már 1-kor aludtam elsején, szóval csendesen ünnepelgettünk. Ez nem is olyan nagy baj, így január 1-jén egy félmaratonnal köszönthettem az új évet. Nagyon kellemes (bár hideg) időben futottam jólesően. Rácalmáson körbefutottam a rácalmási ( 🙂 ) szigetet, ez, mint kiderült kb. nyolc kilométer. Bár néhol göröngyös, jeges volt az út, de kellőképpen szilárdra fagyott, így bokatörés nélkül lehetett rajta futni. Csak egy helyen léptem vékony jégre, de szerencsére csak kicsit lett sáros/vizes a bal cipőm és lábam.

Ekkor még az volt a tervem, hogy a héten minden nap futok egy félmaratont, ha már ennyire élvezem a dolgot. Ennek megfelelően telt a szerdai nap. Mondjuk itt kicsit elszámítottam magam, mert elindultam az előző napi terepviszonyokból kiindulva egy másik irányba a  havas/jeges szántóföldön, hogy majd jól futok, amíg van út. Hát, út az volt, csak nem túl jó minőségű. Az a néhány km, amit megtettem rajta teljesen szétverte a talpamat, és ami nagyobb baj (és jobban is fájt) a térdemet is. Mindegy, hős voltam. 🙂

Csütörtökön már kevésbé éreztem magam szuper hírónak, eléggé fájt a lábam, így csak egy óvatos 10-esre vállalkoztam Rácalmás belterületén, szigorúan aszfalton.

Pénteken viszont újúl erővel vetettem bele magam a 21 km izgalmaiba, és, bár nem olyan könnyedén, mint a hét első felében, de azért megcsináltam a távot. Oda-vissza.

Szombaton, mielőtt leszedtük volna a díszeket a karácsonyfáról és a házról, még egy kellemes 10-es belefért az időbe. Minden értelemben, hiszen szépen sütött a nap, nem kellett sietni sehová.

Vasárnap csináltam egy kalóriafeltöltéssel egybekötötött pihenőnapot. Mióta felfedeztem a kalóriabázist, azóta sajnos nem marad rejtve, hogy egy-egy ilyen hétvégi sajt-kesudió kombóval mennyivel lépem túl a napi energiaszükségletemet. Ezt pedig elég rossz látni számokban. Ezért vettem egy digitális mérleget, ami a súlymérésen kívül még ezernyi dolgot tud (szerintem még kávét is főz), és elkezdtem tudományosan táplálkozni. Persze csak a magam tudománytalan szintjén, azaz beállítottam a kalóriabázison egy célt, mondjuk, hogy február 28-ra legyek 60 kiló, és most ennek megfelelően eszek. Azaz nem eszek. 🙂 Egyelőre bírom, minden nap mérem magam, az első két nap mérlege 70,5; 68,1 kg. Kíváncsi vagyok, hogy milyen ütemű lesz a további súlyvesztés. Ez az én új kihívásom.

Holnap pedig reggel kipróbálom a mínuszban úszást, hogy az új évben ugyan olyan jó-e, mint tavaly. A kettlebelt is elkezdtem hétfőn, meg a fegyencedzést is. Egyelőre azt állapítottam meg, hogy nem tett jót a majdnem egy hónap pihenő.

Mára ennyi, megyek, olvasok egy kis Rejtőt.