júl 092013
 

Harminc éves lettem. Mi mással ünnepelhettem volna, mint futással? 🙂

Volt azért családi összejövetel is, éppen ezért szombaton már egészen korán elindultam a kis szülinapi félmaratonomra, melyet jórészt terepen futottam, a felkelő nap első sugarainál. Meg erdőben, meg a Duna parton, szóval egészen kellemes helyeken. Végigvigyorogtam a távot, minden percét élveztem a mozgásnak. Hét óra után végeztem nem sokkal.  A nap további részében családi együttlét volt, sok sörrel. Meg borral. Megittam az idáig tartogatott Egy kis édesemet, még mindig a legjobb választás az édes fehérek közül szerintem. Este nem kellett altatni. 🙂

Vasárnap aztán nem mentem elég korán futni. És nem vittem magammal elég vizet. 30 km volt betervezve, gondoltam megfutom a 37 km-es kör egy részét visszafelé. Fél nyolckor indultam, felszerelkezve 0,75 liter vízzel. Az első 20 km-en minden rendben is volt, jól ment a futás, szép helyeken futottam, eltelt az idő és a táv. Aztán elfogyott a víz, és megérkeztem a szántóföld közepére, ahol esélyem sem volt újratölteni a palackot. Ekkorra már elég nagy hőség is volt, sehol egy árnyék, még jó, hogy néha egy kis szél azért előkerült. Végül is megfutottam, amit kellett, de a vége már nagyon nehezen ment. Főleg fejben futottam. Otthon aztán pótoltam a folyadékot. Lesz még ilyen hétvégém, ahol 21 és 30 km lesz a szombat vasárnapi táv, próbálok majd több vizet vinni. Vagy korábban futni. Vagy mindkettő.

Ma mentem 15 km-t a Rákos-patak mellett, ebben volt 6×1000 m résztáv. Jól sikerültnek ítélem, 4:30-4:50 között futottam. A héten még lesz csütörtökön egy harmadolós futás 11 km, amiben 3 km lesz a gyors szakasz.

A múlt héten szintén csütörtökön volt egy hasonló harmadolós, az jól ment. Aztán pénteken reggel futottam még egy könnyűt szintén a patak parton. Itt “olvastam ki” a Vesztegzár a Grand hotelben című hangoskönyvet. Egyre jobban tetszik a nem zenére futás, annyira, hogy a vasárnapi hosszú futásomra még fülhallgatót sem vittem. Változnak az idők. 🙂

Holnap megyek az utolsó kettlebel edzésemre. Most határozatlan ideig szüneteltetni fogom ezt a fajta mozgást, helyette lesz kondi. Igen, gyúrós leszek. 😀

A 100 fekvőtámasz, 200 felülés programot csinálom lelkesen, de úgy tűnik megakadtam a harmadik héten. Már másodszor csinálom, de a jövő héten megint ismételni kényszerülök, mert a fekvőtámasz kifogott rajtam. Sejtettem, hogy nem hat hét lesz az a hat hét.

Ma pedig korán lefekszem.

Sorry, the comment form is closed at this time.