júl 222013
 

… rég nem írtam beléd. Vagyis írtam egy eseményről, de a többi történést méltatlanul elhallgattam előled. Most pótolom ezt a mulasztást.

Az utolsó rögzített futásom óta (nem számolva a Hortobágyit) azért összekocogtam néhány km-t. Például még azon a héten csütrötökön mindjárt kétszer 10-et: egyet reggel a patak parton, egyet pedig délután a DK Team Nagy Közös Edzésén (NKE). A reggeli egy harmadolós futás volt, meg voltam elégedve, jól ment. A délutánit lazára terveztem, nem akartam nagyon széthajtani magam a Délibáb előtt. Végül a két szigetkört 5 perces átlaggal sikerült megfutni, úgy, hogy közben nem is hajtottam (nagyon 🙂 ). Szóval ezzel is maradéktalanul elégedett voltam.

Szombaton aztán irány a Hortobágy, majd vasárnap kocogtam egy levezető 11 km-t. Ettől féltem egy kicsit, az előző napi félmaraton miatt, de végül nagyon élveztem a mozgást, jól is esett.

A következő hét kedden 10×500 m résztáv volt a penzum, amit megint csak egészen jól teljesítettem (magamhoz képest 🙂 ), csak az Endomondo bosszantott fel egy kicsit, amikor két és fél km után sikerült leállnia. Már másodszor játssza el ezt, igaz mindig ezeknél az 500 m-es résztávoknál, amikor nyomkodom futás közben a telefont, mert hát tudnom kell, hogy mikor van 500 méter. Ezt valószínűleg nem szereti, és leállással büntet.

Szerdán aztán futottam egy tisztességes 11 km-t a Rákos-patak partján, itt minden rendben volt. Pénteken muka után volt még egy harmadolós futás, és magam is meglepődtem, hogy problémák nélkül sikerült teljesíteni. Főként azért volt ez érdekes, mert elkezdtem kondi terembe járni, és pont a pénteki nap reggelén volt láb edzés, és eléggé fájt a combom munkába menet. Azt hittem, hogy délutánra csak erősödni fog az izomláz és a fájdalom, de nem, szinte teljesen elmúlt. Ennek nagyon örültem, mert szombaton 21, vasárnap pedig 30 km volt az edzéstrevbe felírva, és ami ott van, azt ugye teljesíteni kell, akár mennyire izomlázas is az ember lába. Szóval féltem egy kicsit a hétvégétől, de aggodalmam feleslegesnek bizonyult, az összes előírtat megfutottam. Mind a két nap reggel indultam neki, figyelve a pulzusra. Szombaton a Kincsem-parkot kerültem meg háromszor mielőtt a patak partra tévedtem, vasárnap pedig a 16. kerület egy résztét hódítottam meg. A vége itt is a Rákos-patak volt.

A héten folytatódik a kondi-futás kombó, plusz csinálom továbbra is a 100 fekvőtámasz 200 felülés programot. A fekvőtámasz egyre rosszabbul megy, de legalább a felülésben fejlődtem. Már harmadszor megyek neki a harmadik hétnek. És nem azért, mert meseszám.

A kondiról csak annyit, hogy egy hét után még nagyon tetszik. Tudom, hogy húst kéne ennem az izmok fejlődéséhez, de amíg nyár van elvagyok gyümölcsökön is. Aztán majd meglátom.

Szóval kedves naplóm! Behoztam a lemaradást.

Sorry, the comment form is closed at this time.