szept 032013
 

A múlt héten folytattam az edzéstervnek megfelelően a felkészülést a Budapest Maratonra és a félmaratonra. Kicsit visszavettem a km mennyiségből, hátha gyorsabban múlik a talp és derék fájás. Meg váltogatom a cipőket is, a shield-es Pega puhábbnak tűnik, mint a nem shield-es Pega. A fájdalom azonban – kiváltképp a derék – makacs dolog, lassan gyógyul. (A fájdalom tud gyógyulni?)

Azért csütörtökön kocogtam reggel egy kényelmeset a Rákos-patak mellett. Délután elmentem a Margitszigetre, ahol a DK NKE-je (Nagy Közös Edzése) volt, már a Nike Budapest Félmaraton jegyében. Volt ismertető a frissítésről, a futás közbeni pulzusról, meg még pár érdekes dologról Marik Balázs és Monspart Sarolta előadásában. Jó volt, itt most a futást kihagytam.

Szombaton azonban nem, ekkor volt a III. Folyóparti Futóparti az Óbudai Futókör SE szervezésében. A táv 13500 m volt, gondoltam megnézem, hogy 5 perces km-ekkel mennyire fáradok el. Ebből akartam következtetni a félmaratoni állapotomra. Végül is csak valamivel több, mint 12 km lett a hossz, és végig 5 perc/km alatt teljesítettem. Nem mondom, hogy a végére nem fáradtam el, viszont nem frissítettem sehol futás közben, plusz gyorsabban is mentem, mint amit a 21 km-re tervezek. Összességében tehát azt mondhatom, hogy a főpróba jól sikerült, jöjjön az előadás! 🙂

A vasárnapi hosszú futást azért nem hagytam ki, bár most nem is volt olyan hosszú, és nem is keltem korán. Egy kicsit újítottam is az útvonalon: most először futottam túl az M3-ason a Rákos-patak mentén. Elkocogtam egészen az irodáig, ahol dolgozom, meg vissza. Jó kis futás volt, és most már azt is tudom, hogy kényelmes futással 53 perc alatt érnék be a munkahelyemre. Majdnem gyorsabb vagyok, mint a BKV. 🙂

Ma is volt egy kis reggeli frissítő mozgás, sötét is volt, a szél is fújt, úgyhogy jól beöltöztem: a pólóra vettem egy polár futó pulóvert, arra meg egy széldzsekit. Ez kb úgy 1,5 km-ig kényelmes is volt, aztán elkezdett meleg lenni. Azért végigtoltam a patak kört, de legközelebb lehet, hogy lengébben kell öltözni.

Viszont már nem sokáig. Az ősz itt van, és nem csak a futószezon jött el vele, hanem a sötét és egyre hűvösebb reggelek is. Azért még egyelőre nem kell hosszú nadrág, de felülre már kell a két réteg (a három ugye sok, mint kiderült 🙂 ). Azért nyomon továbbra is a reggeli edzéseket, minél zordabb az idő, annál jobban lehet csavargatni felfelé a hősfaktort.

A héten lesz még egy átmozgató két Margitsziget kör csütörtök este, aztán vasárnap Nike Félmaraton. A fehér lufik környékén megtalálható leszek.

Sorry, the comment form is closed at this time.